питання: Я не можу оформити замовлення, пише "цей e-mail вже існує"

відповідь: Ви намагаєтеся зайти як новий клієнт замість того, щоб зайти як зареєстрований!
Заповніть поля Ім'я, прізвище тощо тільки якщо ви новий клієнт! Якщо ж ви купували щось у нас - натисніть кнопку вище " Я вже зареєстрований! " і введіть туди свій e-mail та пароль, інакше отримайте помилку "цей e-mail вже існує". Якщо ви забули пароль - натисніть на тій же кнопці "я забув пароль" і перевірте пошту.

питання: Я забув пароль, що робити?

відповідь: При реєстрації або при першій покупці вам надходить лист із паролем. Якщо ви забули пароль – натисніть на фразу "я забув пароль" у формі входу (у шапці сайту) або в кошику. Введіть туди свій e-mail, на який ви зареєструвалися. Вам на пошту прийде ДВА листи - перший з посиланням на скидання пароля, а після того, як ви підтвердите, що дійсно хочете змінити пароль (натисканням на посилання) - прийде другий лист з новим паролем. ЗБЕРІГАЙТЕ ЙОГО! За бажання ви зможете змінити його потім на звичний в особистому кабінеті.

або в кошику:

Часто листи з відновленням пароля потрапляють до папки "Спам" або "Сповіщення". Перевірте їх там. Якщо листа немає протягом 2-3 хвилин - передзвоніть нам і наш менеджер змінить Вам пароль вручну.

АБО - зателефонуйте нашому менеджеру і ми скинемо пароль.

питання: Я пам'ятаю пароль, але НЕ МОЖУ ЗАЙТИ НА САЙТ, що робити?
або Мій кошик не зберігається, що робити?

відповідь: Найімовірніше у вас засмічився кеш браузера. Очистіть його.
Для всіх Chrome-подібних браузерів просто скопіюйте червоний текст нижче в адресний рядок вашого браузера і натисніть Enter.

chrome://settings/cookies/detail?site=https://manytoys.com.ua/uk/

-відкриється сторінка очищення кешу нашого сайту. Натисніть кнопку "Видалити все" . Весь кеш для нашого сайту очиститься і ви зможете заходити на сайт із вашим паролем у звичайному режимі. Також ваші кошики далі зберігатимуться.


Категорії